This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 31, 2011

Boekjes

Een tweetal boekjes van de afgelopen tijd (ik ben gek op handwerk- en knutselboekjes, maar jammer genoeg zie ik die hier niet veel bij de kringloop, behalve dan echt heel erg oubollige):



Leuk boekje met een paar erg leuke tips en ideetjes:



En ook een paar erg gedateerde patronen (maar wel grappig!):



En dan nog een boekje met haak- en breipatronen wat voor maar 0,99 bij de Zeeman lag. Hierin staan allerlei soorten sjaals (vooral die op de kaft vond ik erg leuk):




En heel veel sjaals:


Zelf was ik begonnen aan:

zeeman02 by het groene kamertje
zeeman02, a photo by het groene kamertje on Flickr.

deze. Op zich een leuk patroontje maar ik was aan het breien met vrij dikke katoen en het resultaat is een nogal grof en ruw breiwerk, wat me helemaal niet fijn lijkt om als sjaal in mijn nek te hebben. Misschien dat ik hem nog eens opnieuw ga maken met iets zachter garen.

zeeman01 by het groene kamertje
zeeman01, a photo by het groene kamertje on Flickr.

Deze wordt in elk geval uitgehaald (ik zie dat er ook nogal wat foutjes in zitten...).

No comments:

Post a Comment