This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 30, 2011

Werk In Uitvoering

Een tijdje geleden liet ik (hier) zien dat ik bezig was met een sjaal in Malabrigo Lace. Ik merkte al snel dat het me toch een te ingewikkeld patroon was en dat ik er niet graag aan werkte. Daarnaast zou het ook een enorm ding worden, dus de kans dat ik die af ging maken was bijzonder klein. Helaas want het patroon vind ik nog steeds supermooi, maar ik heb hem uitgehaald en ben aan iets nieuws begonnen:

20110830 Strangling Vine Scarf by het groene kamertje

De Strangling Vine Scarf!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ik vind het wel langzaam breien zeg... maar het is een veel makkelijker patroon en dat vind ik wel veel prettiger. Als je goed kijkt zie je dat ik desondanks toch alweer een foutje heb gemaakt...
Hopelijk dus wordt vervolgd.

En dan nog dit: mijn Sneeuwbal, die altijd heel vroeg in het voorjaar bloeit, is helemaal de kluts kwijt en is opnieuw begonnen met bloeien. Vreemd maar wel leuk!

20110830 viburnum by het groene kamertje
20110830 viburnum, a photo by het groene kamertje on Flickr.

1 comment:

  1. Ja, je weet he? Knitting is the new yoga! :) Wordt mooi meis!
    xoxox

    ReplyDelete