This blog has moved to: www.studio-paars.nl

September 18, 2011

~ Restjes gezocht: DROPS Fabel (print)

->I'm moving my blog; the new location of the english version is Studio Paars
->Mijn blog verhuist; de nieuwe locatie van de nederlandse versie is Studio Paars

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Hier liet ik zien dat ik begonnen ben aan iets met mijn restjes DROPS-Fabel. Na een paar dagen flink doorbreien werd me helaas duidelijk dat ik niet genoeg restjes had om de das voor mezelf af te maken. Uitgehaald dus, en nu maar twee kleine dasjes opgezet, voor de jongens. Maar nu ben ik bang dat ik nog niet genoeg heb...

Dus, heeft er iemand nog wat restjes voor me? De kleur maakt niet uit, als het maar niet effen is. Ik vergoed dan uiteraard de verzendkosten, of ruil het voor iets uit mijn eigen voorraad.

{ afbeelding geleend van de website van DROPS }

No comments:

Post a Comment