This blog has moved to: www.studio-paars.nl

November 23, 2012

~ Please vote

I would like you all to take a moment to check out the wonderful Sara Art Studio blog, have a look at this week's featured artworks and cast your vote for your favourite. Hopefully that would be me, since I've been featured again! This time it's with Wobbes (I won once before with my embroidered felt cuff).
Thanks!

sara art studio


Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal even het blog van Sara Art Studio zouden willen bezoeken, de genomineerden van deze week bekijken en stemmen op je favoriet. En hopelijk ben ik dat dan, aangezien ik weer genomineerd ben! Deze keer met Wobbes (ik heb al eens gewonnen met mijn geborduurde vilten cuff).
Bedankt!


1 comment:

  1. Oh how exciting!Did Wobbes get a lot of votes? I do hope so!
    Just stopped by to let you know that I featured Wobbes on my round tuit post this week!
    Round Tuit 130
    Thanks again for linking up! Hope you have a great week!
    Jill @ Creating my way to Success

    ReplyDelete